logo

DÁVÁM
MARKETING
DO LATĚ.

AUDITY | ŘÍZENÍ TÝMŮ | ŘEŠENÍ

„Vybudovat trvá roky, rozbít klidně jen měsíce. Pomáhám firmám dostat se zpátky na koleje – najít chyby ve výkonu, odladit procesy a nastavit dlouhodobou strategii.“

Jiří Zahrádka
Marketingový interim manažer

Firmy si mě najímají na interim řízení marketingu, audity a strategie. Více než 5 let jsem strávil v korporátech DATART a Dr. Oetker, dalších 7 let ve startupech a digitálních agenturách. Prošel jsem všemi pozicemi od Content Managera, PPC Specialisty a SEO konzultanta až po manažera marketingových oddělení.

NENECHTE SI UJET VLAK

Nikdy v historii nečelily firmy tak rychlým změnám jako v posledních třech letech. A marketing, především ten onlinový, ještě nikdy nenabízel tolik různých možností. Interní zaměstnanci, kteří jsou na svých pozicích několik let a aktivně se neškolí, jednoduše ztrácí přehled a energii.

Potřebujete impuls: konkurence se totiž vyvíjí.

 1   Začíná to AUDITEM

Audit vám přehledně řekne, jak vypadá váš marketing, a to v tvrdých číslech i po stránce estetiky. Ukáže vám cestu, kterou se vydat, zhodnotí váš aktuální marketingový mix a jeho efektivitu. Dozvíte se, jestli neplatíte moc za málo a v nejvyšší verzi zhodnotí i výkon a kompetence vašeho týmu.

• Nemáte dostatečný obrat?
• Zvyšují se náklady na prodej vašich produktů či služeb?
• Nedaří se prodávat určitý typ zboží s nejzajímavější marži?

Doba zpracování je od 2 do 5 týdnů.

Basic
Založen na vašich datech
Medium
Vše z Basic a navíc:
Complete
Vše z Medium a navíc:

• zhodnocení marketingového mixu
• zhodnocení komunikace a grafiky
• základní kontrola SEO
• kontrola UX webu

• doměření dalších dat
• detailní kontrola obsahu a SEO
• kontrola nákladů a výkonu
• návrhy řešení pro další strategii

• analýza trhu a konkurence
• zhodnocení interních procesů
• práce s týmem a zjištění kompetencí
• návrhy na zlepšení interní struktury

19 990 Kč
bez DPH

49 990 Kč
bez DPH

119 990 Kč
bez DPH

ZAČNĚTE TEĎ A TADY.

Už za dva týdny můžete začít dělat výrazná zlepšení:

    Můj typický klient

    Můj typický klient je jednatel firmy, který léta schvaluje faktury za marketing, ale cítí, že to není ono. Aktivity řeší přes externí digitální agenturu nebo interní marketingový tým, který ale zpravidla také spolupracuje s agenturou. Tam někde dochází k neefektivní práci – faktury plynou a výsledky jsou průměrné.

    Jednatel pak má dvě možnosti: buď se začít marketingu věnovat, ptát se agentury / zaměstnanců a hledat příčinu. Nebo se zeptat někoho nestranného, nechat si zpracovat audit a prodiskutovat s ním situaci. A přesně to je moje práce. Analýzy dodávám také digitálním agenturám pro jejich vlastní klienty.

     2   Bez STRATEGIE to nejde

    Firmy bez cíle a strategie akorát běhají sem a tam hasí problémy. Tady můžete získat konkurenční výhodu!

    K dosažení cíle může stačit udělat jen kosmetické změny a navrhnout jednu silnou kampaň. Ve hře ale bývá třeba i kompletní rebranding a tvorba nové identity včetně změny grafiky.

    Strategie na základě analýzy zákazníka, trhu a SWOT řekne:

    • na KOHO a JAK mluvíme
    CO a KDE mu říkáme
    • a hlavně KDY se má co udělat

    Načasování je důležité nejen pro zákazníka, ale i pro tým, aby nebyl přetížený a všechno se to po pár měsících nerozpadlo.

    Doba zpracování je u menších strategií do 4 týdnů, u rebrandingu od 3 do 5 měsíců.

    ▼ Klikněte a prohlédněte si některé realizované projekty ▼

     3   MANAGMENT

    A konečně za třetí:
    Plány jsou k ničemu, když se nic z toho nestane. Je docela časté, že agentura odevzdá strategii a zamává vám na cestu. U mě je to jinak – rád odřídím celou realizaci až do finále.

    V nejlepším případě funguji jako interim manažer se zodpovědností za výsledek, kdy denně dojíždím do firmy a pracuji na projektu přímo s vaším týmem. V levnější verzi bývám externí konzultant.

    V roli interim manažera mě dlouhodobě využívají menší firmy také pro další práci, hlavně supervizi a briefy digitálních agentur. Vyjde je to levněji, než mít seniorního specialistu na full-time.

    Small business
    Dohled za měsíční paušál
    Interim manažer
    Řízení a rekonstrukce oddělení

    • správa marketingu online
    • tvorba celkové strategie
    • briefy a kontrola agentury
    • hledání nových možností
    • týdenní konzultace

    • kompletní zastřešení marketingu
    • stanovení cílů a strategie
    • práce s vaším týmem in-house
    • sestavení funkční struktury
    • zodpovědnost za budget

    19 990 Kč
    bez DPH

    od 2 000 Kč
    za hodinu bez DPH

    S ČÍM VÁM NEJČASTĚJI POMÁHÁM?

    Efektivnější práce v čase i nákladech

    Nejvíce se zaměřuji na audity e-shopů, kterým se věnuji od roku 2012. Primárním cílem není všechno předělat od podlahy, ale myslet ekonomicky. Udělat levné efektivní změny, aby se snížily náklady na obrat.

    Příkladem může být jeden z projektů v DATARTu, kde se při minimální investici podařilo násobně zvednout konverzní poměr product page. Stačilo upravit prezentaci v nové HTML šabloně a kategorie během pár měsíců vyrostla o stovky procent.

    Z auditů často vyjde, že jsou nutné další pravidelné konzultace. Někdy je cílem zadavatele obměnit tým, někdy jen jeho rozvoj. Pokud se naladíme na stejnou notu a spolupracujeme na změnách více než 2 měsíce, na výkonu i obratu je to poznat už v dalším čtvrtletí.


    Rebranding je víc než jen nové logo

    Ať už chce majitel posunout hodnotu značky o level výše kvůli vlastnímu pocitu, nebo připravuje firmu na prodej, určitě se mu vyblatí rebranding. Důležité je ještě jeho finální zpracování.

    Poměrně často se setkávám s tím, že má firma nový vizuál i logo, ale neví, co dál. Identita totiž není jen o grafice, je nutné stanovit i tón komunikace, obsahový plán nebo třeba vymyslet zlomová data, na která firma zareaguje dalším stupněm komunikace.

    Pokud navrhuji novou identitu, návrh zakládám na datech, SWOT analýze a zajištění dalších zdrojů informací. S grafikem pak tvoříme klíčové vizuály a navrhuji tón komunikace včetně jejího AB testování. Výstupem je srozumitelný dokument s příklady vizuálů, textů a obsahových témat na další období.


    MOTIVACE, MODERACE, MENTORING

    I zavedené firmy s miliardovými obraty ztrácí nit (jen to přežijí snáze než malé firmy). Důvodem bývá fluktuace, špatná koordinace, rozbité procesní řízení nebo třeba rozhodovací paralýza při přetížení.

    Nejsem kouč, nedělám hlubokou terapii, jen diskutuji a koukám na data. Jako manažer jsem několikrát hledal příčiny slabého výkonu a opravoval procesy a kompetence pro plynulejší workflow. Vím také, že po každém takovém kroku je nutné všechny namotivovat a dodat odvahu.

    Pro týmy bývá obrovským impulsem už jen pohled zvenčí a slyšet některé věci nahlas. Týmy, které si o problémech šuškají u cigarety a ne při poradách, mají slabý výkon. Otevřená komunikace je nezbytná, jinak tratíte peníze.


    ZAŘAĎTE NA VYŠŠÍ RYCHLOST

    Dejte své firmě impuls. Teď je nejlepší čas na změny: