Fotograf

se zaměřením na produktovou, reklamní a portrétní fotografii.


Získat klienta je jako flirt

 Mohli jste skvěle mluvit celou hodinu, ale rozhodnuto bylo už v prvních sekundách. O kolik kontaktů jste přišli tím, že nejste moc velký fotograf a na webu používáte nekvalitní fotky?

 Musí to být perfektní.



Fotograf

se zaměřením na produktovou, reklamní a portrétní fotografii.

Fotograf Praha profesionální firemní focení, byznys portréty

Získat klienta je jako flirt

 Mohli jste skvěle mluvit celou hodinu, ale rozhodnuto bylo už v prvních sekundách. O kolik kontaktů jste přišli tím, že na webu používáte nekvalitní fotky?

Musí to být perfektní.

Předejte energii

Vyvolejte emoce

Fotograf Jiří Zahrádka, portrétní fotografie Iva Frühlingová
Fotograf Jiří Zahrádka, portrétní fotografie Iva Frühlingová
Fotograf Jiří Zahrádka, portrétní fotografie Iva Frühlingová
Fotograf Jiří Zahrádka, portrétní fotografie Iva Frühlingová

VYHRAJTE VOLBY

Fotografie na billboardy a další velkoformátový tisk

VYHRAJTE VOLBY

Poškádlete

představivost

Oslňte.

Produktový a reklamní fotograf

Jako fotograf se zaměřuji nejen na byznys portréty a přebaly knih či hudebních alb. Baví mě i ryze reklamní a produktová fotka, kde mohu navrhovat kreativu.

Profesionální fotograf jsem už více než 10 let. Nejvíce fotím pro firmy a reklamní agentury, především pak produktové fotografie a reklamní fotky pro velkoformátový tisk a tvorbu billboardů. Používám techniku Sony a Carl Zeiss.

I obyčejná věc může vypadat skvěle

Stačí, když se dobře nasvítí a vyfotí čistě, bez rušivých prvků a chaosu na scéně.

Každá produktová fotografie může mít nápad a fungovat sama o sobě jako reklama. Někdy je zbytečné vymýšlet větší příběh – dobře nafocený produkt umí mluvit sám za sebe.

Bez triků to nejde

Aby výsledná produktová fotka vypadala opravdu prémiově, chce to hodiny práce v Adobe Photoshop. Jako fotograf často věnuji 20 % času focení ve studiu a 80 % času editování u monitoru. Produkt se nafotí třeba 50× s různým nastavením světel a výsledná fotka se postupně složí z částí, které byly nejlépe osvětlené a proostřené.

Fotograf all in one?

Při mých začátcích jsem se snažil vše zařídit a naaranžovat sám. Dnes už spolupracuji s food stylisty, dekoratérkou a samozřejmě zkušenou Make Up Artist. Soustředím se tak jen na svícení a koncept.

Fotograf Jiří Zahrádka, produktová fotografie na eshop
Fotograf Jiří Zahrádka, produktová fotografie na eshop
Fotograf Jiří Zahrádka, produktová fotografie na eshop
Fotograf Jiří Zahrádka, produktová fotografie na eshop
Fotograf Jiří Zahrádka, produktová fotografie na eshop
Produktová fotografie Hojdavak
Produktová fotografie Hojdavak
Produktová fotografie Hojdavak
Produktová fotografie Hojdavak

Zářivé barvy a ostrá černá

Miluji barvy a nebojím se jich. Studuji psychologii barev od roku 2015 a využívám maximum mých znalostí pro co nejzářivější kombinace, které jsou pro oko příjemné i při delším zkoumání. Pokud není zadání od klienta jiné, snažím se vytáhnout barvy a dodat fotkám vyvážený kontrast s temnou černou. Dnešní trend matných tlumených barev mě příliš nebaví, i když samozřejmě vím, jak takového efektu dosáhnout.

Používám vlastní profily s kalibrovanými barvami a často pracuji v nestandardních barevných prostorech, které nabízejí více možností úprav.

Mým velkým vzorem je v tomto ohledu www.davidlachapelle.com ;-)

Více ukázek najdete na mém Instagramu