logo

„Chceme vyprodat event!“

Online kampaň na podporu vzdělávací konference

Marketingová kampaň pro prodej lístků na konferenci

Přepněte mezi zadáním a řešením:

Navrhnout kampaň pro vzdělávací konferenci a vyprodat kapacitou pražského HUBu na Andělu, která činila přes 100 placených míst. Jednalo se o druhý ročník Pejskárium konference s podtitulem „Šťastný pes“.

K dispozici byl velice omezený rozpočet, ale maximální nadšení a otevřenost prakticky k jakémukoli řešení kampaně.

Šťastý pes mi evokovalo slova jako úkol, cíl, target, mise. Odtud už to byl jen krok k finálnímu claimu Mise: Šťastný pes a tvorbě akčního vizuálu s tóny Mission Impossible.

Pro propagaci jsem vytvořil koncept, grafiku, ilustrační fotky, dvě animovaná videa a nakódoval landing page. Během dvou týdnů se podařilo vyprodat téměř 100 % vstupenek, a to i přes jejich vyšší cenu.

Mission impossible za 7 týdnů

Do konání akce bylo jen 7 týdnů, takže se všechno dělalo v ohromném tempu. Během pár dní jsme ve studiu fotili Wikinku, roztomilého a extra chápavého kanadského jezevčíka. Nechtěli jsme nic kresleného z Doodlu, protože animace reálného psa dokáže víc zaujmout a vyšroubovat claim do absurdna.

Finální snímek je seskládaný z pěti samostatných záběrů hlavičky, trupu, oušek a tlapek, vše je upravené a barvené ve Photoshopu.

Fotilo se na rybí oko, abych napodobil GoPro efekt a navíc neměl problém s ostrostí. Nebe a padák jsou z fotobanky, stejně jako mraky a pár doplňků. Vše se dělalo v extra vysokém rozlišení pro případný tisk na billboard.

Nakonec se to všechno ořezalo a nabarvilo v LAB prostoru na růžovo, což jsou barvy serveru Pejskárium a šlo nám i o podprahové budování brandu. Vše zbývalo už jen rozanimovat. Fotku na webu lze vidět zde.

beforeafter

Dva dny na to jsme vypustili ještě backstage video složené z nepovedených záběrů. Nebyl čas, celé jsme to s Terkou organizátorkou namluvili asi za 15 minut. A opět se potvrdilo, že nejjednodušší věci fungují nejlépe – během 4 dnů tenhle kousek organicky oslovil tisíce lidí a pár dní před konáním akce byla kapacita vyprodaná téměř ze 100 %.

Kampaň v číslech

A ještě trochu čísílek! Kampaň jsme ukončili dva dny před začátkem konference, efektivita šla už dolů a na zbývající 3 lístky bylo zbytečné plýtvat energií a prostředky. Cíl byl splněný s přehledem – chtěli jsme mít prodeje nad 90 %.

Do PPC šlo jen cca 500 Kč, zbytek návštěvnosti obstaral mix příspěvků na FB a Insta. Hlavně u videa byl krásně viditelný dosah. A co mě potěšilo nejvíc, byla konverze landing page :-) Zastavila se na parádních 3,2 %. I když jsem layout dělal ve spěchu a hodně improvizoval, něžné vtípky krásně zafungovaly.

Základem byl ale samozřejmě skvělý program a hlavně Terčina láska k organizaci celé akce – to pak funguje marketing sám od sebe 😉