logo

O mně a o vás

Jiní. Lepší. Svoji.

Ať už dělám firemní portrét nebo TV spot, vždy se snažím, aby se to vymykalo trendům. Abyste nebyli jen kopií. Aby to mělo přesah. A aby to nebylo jen o řemeslu, ale hlavně o vás.

Kreativa

• idea making
• claimy
• scénáře

Natáčení

• reklamní spoty
• krátké dokumenty
• videoklipy

Focení

• byznys portréty
• produkty
• reklamní foto

5 velkých věcí

které byste měli vědět

Kdo jsem

Čtyři roky novinář, čtyři roky v FMCG korporátu v marketingu. Baví mě racionální analýzy a kreativní práce. Střídám různé techniky a styly, líbí se mi vážnost, agrese i parodie. Jsem chameleon.

Jak to probíhá

Poslechnu si klienta a navrhnu scénář a vizuál. Následně se starám o svícení, zvuk, režii a všechno okolo. Pokud je třeba, beru si k ruce asistenta a další freelancery typu MUA, druhého zvukaře či kameramana. Párkrát jsme tak už vytvořili docela velký produkční gang.

Nekonkuruji ale zatím větším agenturám a drahým produkcím – naopak pro ně často pracuji.

Cena vs. budget

Techniku a další náklady přizpůsobuji možnostem klientů, tedy pokud je to možné – vyhýbám se nejlevnějším řešením, protože mě taková práce nebavila. Moje standardní hodinovka je 1000 Kč + DPH, pravidelným klientům poskytuji slevu.

Za jak dlouho

Od roku 2019 dělám na jednom až dvou projektech měsíčně, zakázky se mi nepřekrývají. Většina fotek a videí i s klientskými změnami je tak hotová do dvou týdnů, v průměru 9 dní.

Proč foto i video?

V korporátu jsem si připadal jako Madonna v anglickym internátu. Nechci stereotypně dělat jednu a tu samou věc pořád dokola, stejnou technikou, od 9 do 17. Střídání zakázek různých typů mi udržuje příjemnou hladinu adrenalinu v krvi.

170 zakázek, 40 klientů

Zde jsou ti úplně nejznámější: