Marketingový konzultant

Audity, supervize a návrhy kampaní pro váš marketing


Středeční porada

My jsme si...
Ono se to...
Jakoby není to špatné...
No tak příště.

Středeční porada

My jsme si...
Ono se...
Povedlo se to, jakoby...
No tak příště.

Slabý výkon kampaní?

Firmám a digitálním agenturám poskytuji analýzy online aktivit. Z dodaných dat a vlastních nástrojů umím zjistit, proč kampaň nebo i dlouhodobé aktivity nemají účinek, jestli někde neutíkají peníze zbytečně a kam je naopak lepší je nasměrovat.

Hodnotím mimo jiné SEO, výkon PPC a sociálních sítí, UX a s tím spojenou konverzi prodejních stránek, styl komunikace se zákazníkem a další aspekty.

Protože mám zkušenosti nejen z pozice šéfa marketingu, ale zároveň i kreativce, umím analyzovat i kvalitu grafiky a videa.

Zaměřuji se na firmy komunikující brand i e-shopy, které využívají výkonnostní marketing. Nejčastěji dělám audity celého webu a zhodnocení marketingového mixu pro jednotlivé firmy. Po vstupní analýze pak klientům poskytuji pravidelné konzultace. Často také pomáhám s komunikací směrem k digitální agentuře – sestavuji briefy a hlídám průběh kampaní.

Audity

kontrola proběhlých kampaní a celé komunikace
tichý audit i práce s celým týmem

Supervize

vašeho týmu nebo digitální agentury
aby to dobře dopadlo hned na první pokus

Tvorba

návrh strategie a kreativy nových kampaní
identita, styl komunikace, nastavení mixu

Slabý výkon kampaní?

Firmám a digitálním agenturám poskytuji analýzy online aktivit. Z dodaných dat a vlastních nástrojů umím zjistit, proč kampaň nebo i dlouhodobé aktivity nemají účinek, jestli někde neutíkají peníze zbytečně a kam je naopak lepší je nasměrovat.

Hodnotím mimo jiné SEO, výkon PPC a sociálních sítí, UX a s tím spojenou konverzi prodejních stránek, nebo například styl komunikace se zákazníkem s ohledem na demografii a zájmy.

Protože mám zkušenosti nejen jako Online / Digital Marketing Specialist, ale zároveň i jako kreativec, viz další stránky tohoto webu, umím analyzovat data i kvalitu grafiky a videa.

Zaměřuji se na firmy komunikující brand i e-shopy, které využívají výkonnostní marketing. Nejčastěji dělám audity celého webu a zhodnocení marketingového mixu pro jednotlivé firmy. Často potom klientům pomáhám s komunikací směrem k digitální agentuře – sestavuji briefy a hlídám průběh kampaní.

Audity

kontrola proběhlých kampaní a celé komunikace
tichý audit i práce s celým týmem

Supervize

řízení probíhajících a připravovaných kampaní
aby to dobře dopadlo hned na první pokus

Tvorba

návrh kreativy pro zcela nové kampaně
návrh kampaně a stylu komunikace

Můj typický klient

Můj typický klient je jednatel firmy, který léta schvaluje faktury za marketing, ale cítí, že to není ono. Aktivity řeší přes externí digitální agenturu nebo interní marketingový tým, který ale zpravidla také spolupracuje s agenturou. Tam někde dochází k neefektivní práci – faktury plynou a výsledky jsou přinejlepším průměrné.

Jednatel pak má dvě možnosti: buď se začít marketingu věnovat, ptát se agentury / zaměstnanců a hledat příčinu. Nebo se zeptat někoho nestranného, nechat si zpracovat audit a prodiskutovat s ním situaci. A přesně to je moje práce. Analýzy dodávám také digitálním agenturám pro jejich vlastní klienty.

SEO
PPC
STRATEGY
GOOGLE ANALYTICS
ADWORDS
EMAIL MARKETING
MARKETING MIX
SAP
E-COMMERCE
FMCG
PROJECT MANAGMENT
CAMPAIGN DESIGN
LEADERSHIP
HTML
CSS

Kdo jsem?

Jsem marketingový manažer s více než 10letou zkušeností ze značek Datart, Dr. Oetker a několika digitálních agentur. Nejvíce mě baví e-commerce prostředí, kde rád kombinuji výkon s obsahovým marketingem = budováním brandu.

Pět let jsem strávil v marketingu e-shopu Datart (Content Manager) a značky Dr. Oetker (Digital Marketing Specialist). Aktuálně pracuji jako Marketing Manager pro e-shop s obratem v řádu stovek milionů korun SvětKaravanů.cz.

V Datartu jsem měl na starost nábor a školení copywriterů pro CZ&SK, resp. řídil jsem šest digitálních agentur pro všechna oddělení marketingu Oetker. Pět let jsem také pracoval pro několik digitálních agentur jako Content Manager, PPC Specialist nebo Video Maker.

Díky tomu, že jsem si prošel všemi patry marketingu a mám klientskou a dodavatelskou zkušenost, vím, jak fungují všechny procesy. A také jak uvažují lidé, kteří za ně mají zodpovědnost.

Mám vyzkoušené postupy i prověřené online nástroje, jak se dostat k jádru problému a najít řešení. Mojí prací je ukázat na slabiny, navrhnout fungující strukturu a přinést nové nápady. A také dodat případnou motivaci pro lepší výsledky.

Pracovní kariéru jsem jinak začal jako redaktor pro iDNES.cz a následně copywriter. Dodnes publikuji na serveru Finmag.

SEO
PPC
STRATEGY
GOOGLE ANALYTICS
ADWORDS
EMAIL MARKETING
MARKETING MIX
SAP
E-COMMERCE
FMCG
PROJECT MANAGMENT
CAMPAIGN DESIGN
LEADERSHIP
HTML
CSS

S čím vám mohu pomoci?

AUDITY

Projdu reporty z kampaní a reálné výsledky, zhodnotím marketingový mix, prověřím termíny realizací a kolik co stálo. U webů analyzuji SEO, u sítí skladbu fanoušků a jejich relevanci.

Audit může být tichý, bez účasti týmu, nebo hloubkový, kdy si kampaně procházím s odpovědným člověkem. Zadavatel získá report hodnotící nastavený mix, úroveň kreativy a jestli vynaložené prostředky stály za to.

Výstupem nejsou strohá fakta, ale konkrétní návrhy na změny samotných procesů, aby se případné špatné výsledky neopakovaly. Dávám věcem strukturu.

Cílem auditu není rozložit tým, ale zlepšit výkon. Zavést systém, stanovit cíle. A pomoc zadavateli zorientovat se, aby věděl, které ukazatele v budoucnosti hlídat.

SUPERVIZE

Jsem u přípravy kampaně a funguji jako partner marketingového týmu – konzultuji termíny, budget, koncept i zpracování kreativy a mediaplán. Mojí prací je ptát se, být konstruktivní oponent. Pokud přijdeme na to, že něco není dobrý nápad, přináším možná řešení. Zadavatel opět dostává report, který hodnotí procesy.

Využívají mě také menší firmy bez interního marketingového týmu, které práci plně outsourcují na digitální agenturu. Bez supervize může být taková spolupráce brzy neefektivní.

Supervizi si často volí firmy po auditu k prosazení navržených změn. Ví už, co změnit, ale nemají často vnitřní sílu nebo know-how změny zapracovat. Velmi často se také stává, že je týmu z auditu citována jen kritika a neproběhne žádná interní diskuse. Lidé pak vnitřně cítí negativní emoce a změny sabotují. Mojí prací je přinést pozitivní motivaci, nastavit všem srozumitelnou strukturu a změny dotáhnout do konce.

NOVÉ KAMPANĚ

Podílel jsem se na stovkách kampaní a desítky z nich jsem kompletně navrhl. Třeba TV spot pro Armex Energy, seriál Recepty z farmy pro Dr. Oetker nebo můj srdcový projekt, budování brandu pro síť mezinárodních soukromých školek Malvína.

Baví mě kreativní tvorba, vymýšlení claimů i celých scénářů. Většinou mám dost odvážné nápady, které postupně učesávám pro mainstreamové použití. Nebo alespoň pomáhají při brainstormingu týmu – nápady jsou v marketingu zlato.

Na dalších stránkách tohoto webu najdete ukázky z kampaní, na kterých jsem se podílel, a moji foto a video tvorbu. Zaměřuji se na produktovou fotku, krátké spoty a videa pro sociální sítě. Rád se ale na kampaních podílím i jen jako kreativec a samotnou výrobu přenechávám velké produkci.

A kterou službu využijete vy?

Váš marketing je jeden klik od lepších výsledků:

    Moji největší klienti

    Foto, video nebo marketingové konzultace jsem již realizoval například pro: